lördag 12 mars 2011

Framme i Osset

Val framme i Osset ar vi nu och flygresan gick valdigt bra. Nar vi kom fram till Osset sa regnade det men det var bara lite duggregn sa ingen storre fara. Att traffa vardfamiljerna var lite nervost, i alla fall for min del men dem ar jattetrevliga vilket jag tror att alla kan halla med om. Gatorna har ar sma och fyllda med massor av hus men det ar samtidigt valdigt mysig miljo.

Vi akte med familjerna hem och fick titta runt i huset och gora oss lite hemmastadda, alla utom Tobias som inte har kommit hem till sin vardfamilj an. Men han sitter hos mig och tittat pa tv jus nu sa det ar ingen fara med honom.

Middagen serverades pa Queens drive fisheries, dar at de flesta fish and chips och vissa kyckling. Megastora portioner men gott var det.

Nu ar alla bara hemma i sina vardfamiljer och tar det lugnt, senare ska vi traffas hela ganget och se oss omkring!
(Forsta bilden ar fran Amsterdam dar vi mellanlandade, andra och tredje bilden ar fran middagen)












 













Jag far ursakta att det skrivs konstigt men som ni vet finns ina vissa bokstaver har i detta land, ska se om jag kan losa problemet tills nasta inlagg.
Ha det bra sa lange, det har i alla fall vi! / Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar